måndagen den 6:e augusti 2012

Har du flångat flugor?

video

Hallelå där go´ vänner! Här har jag nu spelat in en ny film. Naturligtvis har jag huvudrollen som "Den kvittrande flugjägaren Busan". Gamle Buddis var min publik, och där han har satt sig där sitter han utan att röra sig ur fläcken, "storpoffig" som han är, den där tjocksmocken! Och Mademoiselle Rozie von Mamsen var min jamentator. Men du borde nog ta en språkkurs kära mamsen, för vad menar du med: "Har du flångat flugor?" Du kan ju inte jama rent, juuuuh! Sabbåttera min film så där med ditt svammel!

18 kommentarer:

  1. Hihi...Såå söt du är Busan ♥..
    /NoooooooooooosPussssssss från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fru Eriksson! ♥
      NoooooooooooosPussssssss tillbaka!/Busan

      Radera
  2. Så duktig du är Busan!
    Dum fråga av matte på slutet!!! Klart att du åt upp den, såg hon inte när du slickade morrisarna???

    =^.^=

    Segerbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag är jätteduktig! Synd bara att matte ifrågasätter det med sina dumma frågor!
      Nosbuffar och kurrelisvansvift/Busan

      Radera
  3. Det förstod vi ju från början att den där flugan inte hade en chans. Men konstigt att din matte lät så förvånad över att du hade lyckats.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar ALLTID lyckas med att fånga flugor i luften! Att hon aldrig lär sig det, den gamla damen! *fnyser föraktfullt*
      Nosbuffar tillbaka/Busan

      Radera
  4. Flugor är verkligen jamarskoj att fånga och goda..Nosbuff

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, och det finns hur många som helst här! Minst Trettifemtisjuttifemton stycken! *räknar på klorna*
      Nosbuff/Busan

      Radera
  5. Jag pratar också med flugorna innan jag dödar dom :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är bäst så. Man vill ju inte visa sig alltför grym. Jag brukar jama och ställa frågan om de har en sista önskan innan jag "klipper till". =)
      Kurrelisvansvift/Busan

      Radera
    2. Du är ju urduktig. Tazz&Kram

      Radera
    3. Ja, visst e´ ja´! hihihi
      Kurrelisvansvift och nosgos!/Busan

      Radera
  6. Svar
    1. Tass och tack, Kaffehörnan! =)
      Kurrelisvansvift på dig/Busan

      Radera
  7. Hej hopp
    Men tack så mycket kära du för berömmet

    SvaraRadera
  8. Såna där rackare fångar jag med, hihi. Matten säger att det var tur jag kom hit, så hon slipper alla både krypande läskisar och flygnade pryttlar, hihi.

    Russelpussar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi! Påminner om vår ena granne. hon är rädd för myror, spindlar och annat småkryp. Du skulle sett henne när hon råkade ut för en efterhängsen geting härom dagen. Hon sprang fram och tillbaka, skrek och viftade med både armar och ben. Hon såg jätteskojsig ut!

      Kissemissepussisar tillbaka

      Radera

~♥~ INGEN SPAM ♥ BARA VOFF & JAM! ~♥~
~♥~ Och håll er gärna till ämnet vi jamar om ~♥~